2006年4月21日星期五

第八季第三回之戰果-(最佳好友)

Yung----3633-港交麥銀六一零購(56%)
Wai---9021-中銀荷合六零六購(11%)
Fung---9197-新發法興六十二購(3%)
Tai----4514-聯想摩通六零八購(-8%)

最佳好友-----Mr.X
作曲:Eric Kwok|填詞:Mr.X

淡友 我當你一隻禽獸 淡友 我要你一世衰夠
明快 過去再不堪回首 得失 時時其實常有
淡友 你試過講我戇狗 淡友 你串到我上雞竇
無法 要升到合唔埋口 畢竟難得市底打得深厚

從前共你 窩輪新股孖展咩都玩夠 你我迷惑上腦似被落咒

很多沽空put輪只可你有 造淡只可我守 別人如何明白透
實實在在步入萬六以後 終於升過了 某個裂口
命運決定了 淡友再沒法回頭 但算過去 卻那樣有

*問你輸著走 抑或一直守 借勢造淡的藉口 吹勁多大牛 
仍然未知死 在最後 變碌生鐵秀 
只想對著我罵臭 放毒降落咒 地區特首 都被擺上頭 
能耐沒出息 便煽動 叫師奶搭夠*

今天港交出息朝朝週有 到你發覺了 至覺傻透
反手沽多一些都不很夠 升到似隻笑狗 挾爆到變瑞獸
就是昨日造淡放眼宇宙 今天升爆了 有個裂口
是守或是走 你亦會是有自由 大市變了 你要自救

REPEAT*

點知穿破後 萬六以上再向上遊
狂任就像爆裂了 市況似就手
暴雨前像你共我 麻木去順流
程序破壞了 需收手

問你輸著走 抑或一直守 借勢造淡的藉口 吹勁多大牛
仍然未知死 在最後 變碌生鐵秀
只想對著我罵臭 放毒降落咒 地區特首 都被擺上頭
能耐沒出息 便煽動 叫師奶搭夠
總好於那日我沒有 沒有 做過淡友

1 Comments:

At 11:48 上午, Anonymous 匿名 said...

勇哥鬆完骨後,果然輕鬆曬又風騷o左,仲唱起歌上來喎。好!有創意,我鐘意!

請呀!請勇哥繼續唱吧!

文爺字

 

發佈留言

<< Home