2007年7月8日星期日

2007年9月30日到期日恆指23000點

話說在五月尾某夜同泰哥出黎飲酒吹水,言下之間都離不開吹下股票經.泰哥一黎便好大喜功地問小弟;恆指你睇可以上到幾多點?當時恆指收市大約係20500點左右,我就答佢我會睇到22000點,佢就話睇23000點;若果我們的口舌之爭淨係只係吹水又有何意義呢?所以唯有以打賭方式才可以解決到牙痛問題;我們決定以一餐飯作為賭注.但是我有個條件,便是限期要在9月30日交易日前完成.即是9月30日前達到22000點但不到23000點便是我嬴,若超過23000點便是泰哥嬴.但是泰哥可能貴人善忘或是對自己沒有信心,竟然將9月30日前的到期日誤會成年尾才到期.到我再將此事重題之時泰哥竟然將賭局協議完全推翻.言下之間若要將賭局延續的話唯有反過來我作定位;平手或超過23000點便是我嬴,相反若達不到目標便是我輸,賭注條件不變......
如果恆指真係喺9月底前升穿23000點,咁換句話說即係泰哥本來由贏的狀況反而變成輸的結局?今次真係要聽天由命,打死無怨喇.

0 Comments:

發佈留言

<< Home