2008年6月25日星期三

熊出沒注意!!!!

熊市令人意志消磨,無心戀戰,最後的交易己是今年二月中的事了。實戰倉組合由最多賺十多萬,現在整體只賺$1100,沽晒出去連手續費都蝕埋。信心開始有些動搖了,真懷疑長線投資到底是否正確....................唔唔
旗艦股中鋁2600出盈警被人質死了,由最多賺二十萬,現在賺得果兩萬幾(不過都唔夠泰哥輸得慘烈),成是中鋁;敗是中鋁。十五十六,大行出報告最底到$7.7.止賺好不好?
中鐵390次次中標就鑊鑊中招................蝕到入肉.
佑威國際627買了大半年之後一直鐵達尼沉船,止蝕算了吧!
南車時代3898到了無車恐龍時代,完全唔見左影
創維數碼751無野講,經典教訓
中國動向3818平倉無放,現在後悔示不已
中材股份1893都有些少微利,當然比之前差一大斷,現情況還有賺,等再反彈走人
建設銀行939唯一有賺一倍半股份,單天保至尊,如果有咩事都唔知點算................

0 Comments:

發佈留言

<< Home